Na přivítanou

Měla jsem to nejlepší dětství, po boku těch nejlepších lidí a v tom nejlepším prostředí na světě. Každý věděl, že bych nejradši jen lítala u koní, ale třeba takové čtení také nebylo k zahození. V mém vlastním světě plném fantazií mi bylo dobře a říkala jsem si, že až budu velká holka, napíšu knihu. Ale jak život plynul, prostoru na fantazírování ubývalo a já se postupně dostávala nohama na zem. Škola, tisíce hezkých chvil v sedle, ale i pády a kopance. Přátelství i nepřátelství, šťastné i nešťastné lásky, první pokusy o výdělek. Státnice a diplomka, nekonečné období plácání se v bahně, kdy člověk má být dospělý, ale neví, čím by vlastně chtěl být (a taky s kým). Pak práce, práce, práce a zase práce. Štěstí s tím pravým člověkem po boku, těhotenství, svatba, mateřství... Psala bych i bez fantazie, ale neprožívá tohle všechno každá běžná osoba? Pak do mého života vstoupila nemoc a já vidím, že neprožívá. A aniž bych si stihla uvědomit, jak se to stalo, najednou píšu. Tak vítejte na mém blogu!



Komentáře